donderdag 15 maart 2012

Als je denkt dat je alles gehad hebt...

Pffff....ik geloof dat het gelukt is! Na een ware zoektocht van een maand of twee om een webwinkel onder de knie te krijgen heb ik het ambitieuze plan opgevat om er ook nog een blog aan toe te voegen.
En kijk: de link toevoegen aan de winkel is alvast gelukt!
Nu blijk ik ook nog de hele layout van dit blog te kunnen aanpassen. Legio mogelijkheden waar ik de komende tijd ruimschoots de tijd voor ga hebben, maar nu nog even niet.


Na 20 jaar een winkel te hebben gehad met al die "verplichte uren aanwezig" die daarbij horen,  is de tijd nu daar om het over een andere boeg te gooien. Vanaf 1 april zal de winkel dicht zijn en ga ik mijn tijd volop besteden aan de nieuwe webwinkel, mijn fantastische huis en al mijn hobby's. Dat mijn kinderen in dit rijtje eigenlijk op nummer één staan lijkt me duidelijk, dus die hoef ik niet op te noemen.


Bloggen...dat is nieuw voor me, misschien gaat dat straks ook wel een groot deel van mijn tijd opslokken. Ik hou jullie op de hoogte...via dit blog :)

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    Wat leuk om te lezen allemaal en wat ziet jou webwinkel er mooi uit. Top hoor.

    Zelf ben ik ook met een webwinkel bezig en heb mijn bedrijfje (klinkt erg leuk) ingeschreven bij de Kamer van Koophandel een paar weken geleden. Het heet "HipHoi". Hoop dat ook mijn winkel snel online kan, maar er komt best veel bij kijken... ook inderdaad voordat je weer hoe alles werkt haha. Maar het gaat nu komen hoor.
    Ik ga het grootste gedeelte Kinderbijouterie verkopen, wat ook allemaal handgemaakt is door mij. Zo leuk om te doen.

    Jij ook veel succes enne ik hou je blog gewoon bij.

    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Antoinette,
    Ik had op FB al zoiets begrepen toen je dat kaartje van je vriendin had gefotografeerd. Leuk hoor! Een webwinkel runnen is hartstikke leuk. De Bonestaak webwinkel bestaat alweer 7 jaar, maar nu in de vernieuwde versie heb ik er weer extra veel lol in.
    Ik wil ook meer met handgemaakte producten gaan doen. Vooral baby artikelen (knuffels, dekentjes, wagenhangers enz.)Leuk dat je mijn blog wilt volgen, ik vind dat wel weer een spannende nieuwe stap :). Groeten aan iedereen en veel plezier met vullen van je winkel (ruim 300 producten staan erin bij mij, ik heb een vastgeroeste nek en schouders van het invoeren) Laat je me weten wanneer je online bent??? Heel veel succes, gr. Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke,
      Ja ik heb er ook zoveel zin in.... ik ben ook druk bezig met alles te fotograveren enzo. Tja en ook nieuwe producten maken hoort erbij :) maar wel erg leuk. Jeetje 300 producten haha, die staan er bij mij nog niet in.... maar gaat ook vast gebeuren hihi.

      Leuk he al die handgemaakte producten, vind dat toch zoveel hebben.

      Uiteraard laat ik het je weten als ik online ben.

      Jij ook succes,
      Liefs Antoinette

      Verwijderen
  3. Hallooooo, gelukt,ik volg mijn zus!
    Succes meis, ben benieuwd naar je verhalen..:>)
    Gr. Ella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, kunnen wij niet gemakkelijker gewoon ff bellen :)

      Verwijderen