donderdag 12 april 2012

TIJD TE KORT

Ik hoor altijd van mijn familie dat ik het als kind al had: ik wil alles tegelijk!
In de zandbak spelen, maar ook touwtje springen, van de glijbaan, maar ook op de schommel.
Er is in al die jaren nog niets veranderd en nu ik ineens "alle tijd van de wereld" heb, staan er nogal wat projecten te dringen.

alleen nog een knoopje eraan



Deze week alleen al een babytruitje tussendoor gebreid (want dat is leuk voor in  een kraamkoffertje in de webwinkel én ik had zin om weer eens te breien- aangestoken door die grappige Noorse mannen Oscar en Arne waarover ik later nog wel zal bloggen!). Verder gegaan met het aan elkaar haken van 160 (!) Granny Squares op weg naar een lekker dekentje voor op de bank. Een poging gedaan de Sampler Quilt die ik aan het maken ben op een cursus nog enigzins recht te krijgen, toch ook nog bijna 3 dagen in de winkel gezeten om een flink aantal dozen te pakken en hier op zolder te zetten én vanmorgen mijn allereerste kokostaart gebakken - want ik ben jarig :)

Gelukkig blijven de weborders ook binnendruppelen en heb ik inmiddels mijn eerste afspraak om al dat leuke Bonestaakspul weer uit de dozen te halen: Zaterdag 21 april is een gedeelte van wat De Bonestaak te bieden heeft  te zien op de Open Dag van Peuterspeelzaal De Kabouters, Kloosterlaan Monster.

Glutenvrij, Lactosevrij én met natuurlijke suiker!!









Nog geen zwart gat waargenomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten