woensdag 11 juli 2012

Granny Squares

Het liep een beetje uit de hand.
Het begon met wat restjes van deze leuke wol (Fabel van Drops) en daar maakte ik wat Granny Squares mee. Lekker werkje, want je kunt het overal mee naartoe nemen. Ik haakte ze tussen de bedrijven door in de winkel, nam ze mee naar de zwembaden waar de oudste zijn waterpolotrainingen afwerkte en natuurlijk lekker voor de buis.
Uiteindelijk heb ik er nog wat kleurtjes bij besteld en eindigde ik met 170 (!) Granny Squares die nog aan elkaar gehaakt moesten worden.
Nu is het AF en ben ik gewoon een beetje ontheemd, maar zit ik wel lekker warm deze Hollandse zomer.

2 opmerkingen:

  1. Meid wat leuk!! Ennuh,ik weet wel dat regen niet alles is, maar hier is het op het moment gewoon niet uit te houden van de hitte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het op het nieuws: dieprood kleurt de weerkaart bij Kreta. Hier blijft het steken rond de 18 gr. met steeds maar regen. Volgende week hopen we de 20 gr. weer te halen, maar je hebt helemaal gelijk: voor hitte kun je ook niet weglopen. Vanmorgen heb ik de open haard aangestoken en ik zit met de door ma gebreide geitenwollen sokken aan! Kom maar snel hierheen ;)

      Verwijderen