dinsdag 24 december 2013

Fijne Feestdagen


Alle handwerkbeurzen, kerstmarkten en winterfairs zijn achter de rug.
De haak- en breiprojecten die her en der door het huis zwierven zijn allemaal afgemaakt. Er zijn alweer genoeg dingen die staan te trappelen om opgepakt te worden, maar voor nu neem ik even pauze.
Ik verheug me op deze twee weken met de feesten en de gezelligheid. Ik ga de oude handwerkbladen maar weer eens opnieuw doornemen en volgend jaar weer veel mooie, oude patronen met jullie delen.

Voor nu allemaal hele gezellige feestdagen gewenst. Een veilige en mooie jaarwisseling en heel veel geluk en gezondheid voor een creatief 2014.

Marieke






3 opmerkingen:

  1. Zelfs je kerstbericht gaat vergezeld met een passend oud handwerkplaatje! Fantastisch....
    Ik wil je graag bedanken voor alle leuke en inspirerende berichten op je blog en de moeite die je neemt om oude patronen door te geven. Ik heb er van genoten.
    Zelf heb ik thuis ook een hele doos met oude bladen gevonden en zal daar in de toekomst ook nog wel over bloggen. Sommige dingen zijn erg leuk om door te geven.
    Ik wens jou ook hele fijne dagen vol licht en warmte met allen die je lief en dierbaar zijn!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervolle feestdagen voor u en uw familie.
    Groetjes,
    Martine
    Homemade and more

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie hele fijne feestdagen Marieke! En wat een mooi feestelijk en toepasselijk plaatje heb je erbij gezet, helemaal retro, prachtig! Ik verheug me om de nieuwe projecten op je blog binnenkort weer te ontdekken. Je bent heel lief om ze steeds met ons te delen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen